logo

Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
esabewa  
#1 Posted : Sunday, November 18, 2012 8:29:27 PM(UTC)
esabewa

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 11/18/2012(UTC)
Posts: 4
Location: Sofia

Здравейте,
от два месеца имам следният проблем:
Когато наближи срока за плащане на някой разход получавам e-mail.
Но вместо да получа един получавам 10. (без да преувеличавам)
Същото е и при просрочено плащане - вместо едно писмо, получавам 10 за една сметка.
Може ли някак да разрешите този проблем
Благодаря
MyHomeBills  
#2 Posted : Sunday, November 18, 2012 9:03:28 PM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Originally Posted by: esabewa Go to Quoted Post
Здравейте,
от два месеца имам следният проблем:
Когато наближи срока за плащане на някой разход получавам e-mail.
Но вместо да получа един получавам 10. (без да преувеличавам)
Същото е и при просрочено плащане - вместо едно писмо, получавам 10 за една сметка.
Може ли някак да разрешите този проблем
Благодаря


Здравейте,

Извинете за причиненото неудобство. В момента човек от екипа ни разглежда проблема, който описвате. Ще се постараем да отговорим в най-кратък срок.

Поздрави,
Димитър Русев
MyHomeBills
MyHomeBills  
#3 Posted : Tuesday, November 20, 2012 9:22:19 AM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Originally Posted by: esabewa Go to Quoted Post
Здравейте,
от два месеца имам следният проблем:
Когато наближи срока за плащане на някой разход получавам e-mail.
Но вместо да получа един получавам 10. (без да преувеличавам)
Същото е и при просрочено плащане - вместо едно писмо, получавам 10 за една сметка.
Може ли някак да разрешите този проблем
Благодаря


Здравейте,

Нашите програмисти разгледаха ситуацията, който описвате. Напомнянията за краен срок на сметка продължават да бъдат изпращани докато не маркирате сметката като платена. Възможно е да зададете еднакъв краен срок за няколко сметки, при което ще получите отделно съобщение за напомняне за всяка една от тях.

Поздрави,
Димитър Русев
esabewa  
#4 Posted : Tuesday, December 4, 2012 8:35:40 AM(UTC)
esabewa

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 11/18/2012(UTC)
Posts: 4
Location: Sofia

Здравейте отново,
на 5/12 имам краен срок за плащане на 2 сметки.
За тях съм получила 38 напомнителни писма, като първото е изпратено в 12:02 тази нощ, а последното в 7:50 сутринта.
Моля, бихте ли проверили отново, тъй като според мен нещо не е ок.
Благодаря Ви.
MyHomeBills  
#5 Posted : Wednesday, December 5, 2012 10:03:26 AM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Originally Posted by: esabewa Go to Quoted Post
Здравейте отново,
на 5/12 имам краен срок за плащане на 2 сметки.
За тях съм получила 38 напомнителни писма, като първото е изпратено в 12:02 тази нощ, а последното в 7:50 сутринта.
Моля, бихте ли проверили отново, тъй като според мен нещо не е ок.
Благодаря Ви.



Здравейте,

Извинете още веднъж за причиненото неудобство. Вече получихме няколко оплаквания със сходен произход, като при всички от тях сървърът на abv.bg препраща съобщенията неколкократно. Бихте ли препратили едно от тези писма на електронната ни поща на адрес: support@myhomebills.info, като разбира се премахнете всякаква лична информация касаеща точен адрес и сметки и срокове на плащане. Интересува ни пощенската услуга, която ползвате и адресът на сървъра.

Поздрави,
Екипът на MyHomeBills
esabewa  
#6 Posted : Thursday, December 6, 2012 11:34:15 PM(UTC)
esabewa

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 11/18/2012(UTC)
Posts: 4
Location: Sofia

Привет,
препратих Ви писмо сутринта.
Надявам се, че ще е от полза :)
MyHomeBills  
#7 Posted : Friday, December 7, 2012 9:19:56 AM(UTC)
MyHomeBills

Rank: Administration

Groups: Administrators
Joined: 1/25/2012(UTC)
Posts: 41
Man

Originally Posted by: esabewa Go to Quoted Post
Привет,
препратих Ви писмо сутринта.
Надявам се, че ще е от полза :)


Здравейте,

Получихме писмото ви още вчера и веднага беше препратено към нашите програмисти. За съжаление не могат да открият причината за проблема. Това препращане на съобщения се получава единствено при потребители с адрес на електронна поща регистриран в домейна на 'abv.bg'.

Изключили сме всички известявания за сметките ви въведени досега, така няма да получите повече известявания за минали сметки.

Не забравяйте винаги да маркирате дадена сметка като платена ако сте въвели краен срок за плащането и.


Моля, пишете ни отново ако изпитвате други трудности или препращането на известявания за краен срок продължава.

Поздрави,
екип поддръжка
MyHomeBills
esabewa  
#8 Posted : Friday, December 7, 2012 10:08:52 PM(UTC)
esabewa

Rank: Newbie

Groups: Registered
Joined: 11/18/2012(UTC)
Posts: 4
Location: Sofia

Благодаря! :)
Users browsing this topic
Guest (2)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You can create polls in this forum.
You can vote in polls in this forum.